|

Ένας μεγάλος αριθμός από εργαλεία μάρκετινγκ έχουν αναπτυχθεί για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και βέβαια ένα από τα βασικά εργαλεία είναι οι προσφορές.
|
Περισσότερα...
|
|
Μπορείτε εφόσον το προϊόν το απαιτεί να ορίσετε επιλογές για τον επισκέπτη σας, όπως για παράδειγμα σε ενα κατάστημα ρούχων, ώστε ο επισκέπτης σας να μπορεί να διαλεξει πιο εύκολα χρώμα και μέγεθος, σε ένα πουκάμισο για παραδειγμα.
|
Περισσότερα...
|
Φίλτρα προϊόντος στο CS-Cart |
Δευτέρα, 19 Μάρτιος 2012 23:23 |
Ας δούμε στην έκδοση του CS-Cart 2.2. x πως μπορούμε να δημιουργήσουμε φίλτρα για τα προϊόντα μας, ώστε οι επισκέπτες μας να μπορούν να φτάνουν πιο εύκολα σε αυτό που ψαχνουν αντί να πλοηγούνται στις κατηγορίες μας.
Βέβαια απαιτούμενη είναι η δημιουργία χαρακτηριστικών στα προϊόντα, αφού αποτελούν τη βάση των φίλτρων. Χωρίς χαρακτηριστικά, τα μόνα φίλτρα που μπορούν να δημιουργηθούν είναι η Τιμή και το Απόθεμα εφόσον το ενημερώνουμε.
|
Περισσότερα...
|
Πως γεμίζουμε προϊόντα στα blocks |
Τετάρτη, 29 Φεβρουάριος 2012 07:50 |
Ενα σωστό κατάστημα πρέπει πάντα να έχει περιοχές με προϊόντα τα οποία προωθεί με ιδιαίτερο τρόπο όπως νέες αφίξεις, προσφορές, προτεινόμενα κλπ.
Για το σκοπό αυτό μέσα στο Cs-Cart υπάρχουν τα blocks τα οποία εκτός των άλλων μπορούν να παρουσιάσουν προϊόντα με διάφορους τρόπους.
|
Περισσότερα...
|
Δημιουργία Newsletter στο CS-Cart |
Σάββατο, 18 Φεβρουάριος 2012 22:21 |
Ας δούμε έναν γρήγορο οδηγό, για τη δημιουργία ενός Newsletter με το σύστημα του CS-Cart, το οποίο μπορείτε να στείλετε σε μέλη του καταστήματος σας, σε πελάτες που έχουν ήδη ψωνίσει αλλά και σε πελάτες που δεν ολοκλήρωσαν την αγορά από το κατάστημά σας.
|
Περισσότερα...
|
Mίνι οδηγός καταχώρησης στο CS-Cart |
Πέμπτη, 19 Μάιος 2011 20:43 |
Αυτός είναι ένας μίνι οδηγός καταχώρησης νέων προϊόντων στο CS-Cart έκδοση 2.0 και άνω, έτσι όπως είναι σωστό για το κατάστημα, τον επισκέπτη αλλά και το Google.
|
Διαβάστε παρακάτω >>
|
|
|