Κατακτήστε τη Γερμανική online Αγορά |
Πολλές φορές πρέπει να επεκτείνετε και όχι να προσαρμόσετε το Κατάστημα σας σ' αυτές τις αγορές, όπως για παράδειγμα η Γερμανική αγορά. Μερικά στοιχεία για το e-commerce στη Γερμανία. Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη ηλεκτρονική αγορά στην Ευρώπη. Οι Γερμανοί χρήστες του Διαδικτύου είναι πολυ εξοικειωμένοι με τις online αγορές, γεγονός που τους κάνει δύσκολους, απαιτητικούς αγοραστές με πολυ υψηλές προσδοκίες. Ας πούμε λοιπόν ότι θέλετε να εισέλθετε αν Γερμανική online αγορα. Ξέρετε πως να προετοιμαστείτε εσείς και το Καταστημα σας κατάλληλα γι αυτο σας το εγχείρημα; Μια ώριμη αγορά Η Γερμανία αυτη τη στιγμή έχει 65 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ίντερνετ. Πραγματικά εντυπωσιακός αριθμός. Συγχρόνως ομως διαθέτει και πάνω απο 100.000 ηλεκτρονικά καταστηματα... Ανάπτυξη με γρήγορους ρυθμούς Το 2011 η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία ανέβηκε στο 18,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρόνια, με τζιρους περίπου 45 δις ευρω. Με τέτοια ανάπτυξη λοιπόν ο καταναλωτής είναι ζωτικό κομμάτι της αγοράς και ασκεί μεγαλη επιρροή. Απαιτητικοί καταναλωτές Οι Γερμανοί καταναλωτές θεωρούνται πολυ ώριμοι. Τι εννοούμε μ' αυτο; Ότι οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν την λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου καλα. Συνεχώς συγκρίνουν προϊόντα, και δεν διστάζουν να εκφράζουν τα παράπονα τους δημοσίως και επώνυμα. Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το 82% των Γερμανων διαβάζουν τους όρους χρήσης ενός ηλεκτρονικου καταστήματος πριν κάνουν μια αγορα. Η Ασφαλεια επίσης είναι πολυ σημαντική για τους Γερμανούς καταναλωτές οι οποίοι αναζητούν διαβεβαιώσεις πριν μοιραστουν τα στοιχεία πληρωμής. Αναζητούν επίσης τη σχετική σφραγίδα επιβεβαίωσης ποιότητας. Αυτού του είδους οι σφραγίδες και τα διακριτικά πρέπει να βρίσκονται πάντα στην αρχική σελίδα του καταστήματος σας, εάν ελπίζετε να πετύχετε στην Γερμανική ηλεκτρονική αγορα! Σημασία των καταλόγων σύγκρισης 33% (τριάντα τρία τοις εκατό) όλων των Γερμανών αγοραστών πλοηγούνται λεπτομερώς σε σάιτ με καταλόγους σύγκρισης προϊόντων πριν κάνουν οποιαδήποτε αγορα (για παραδειγμα τα www.billiger.de, www.guenstiger.de, www.preissuchmaschine.de κα) Άψογα Logistics Θα πρέπει επίσης να δώσετε μεγαλη σημασία στις λειτουργικές λεπτομέρειες του σάιτ σας. Ιδιαίτερα στους τρόπους παράδοσης. Στη Γερμανία είναι Πολυ σημαντικό να κρατάτε το λόγο σας όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης. Γι' αυτό παρά δώστε τα προϊόντα σας το σύντομοτερο δυνατο και κρατήστε το κόστος μεταφορικών όσο χαμηλότερο μπορείτε. Η Εικόνα της χώρας μας Βάλτε σε όλα τα παραπάνω και την γενική εικόνα της χώρας μας στη Γερμανική κοινή γνώμη (μερικες φορες οχι αδικως) και θα καταλάβετε ότι οι προσπάθειες σας πρέπει να είναι στον υπεραστικό βαθμό. Βέβαια πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι σαν χώρα έχουμε τη δυνατότητα να εξάγουμε κάποια προϊόντα τα οποία είναι μοναδικά και απο μεριάς παραγωγής αλλα και απο διατροφικης αξίας όπως το λάδι. Εδω πρέπει να επισημανθεί ότι η συσκευασία παίζει μεγάλο ρόλο σ αυτού του είδους τα προϊόντα. Οι εποχές όπου ένα μεανδρός ως ετικέτα επαρκούσε έχουν τελείωσει. Και τελος βέβαια το θέμα σταθερης ποιότητας των προϊόντων αλλα και τα ανάλογα πιστοποιητικά είναι ακόμη ένα πολυ σοβαρό θέμα στο οποίο δίνουν ιδιαίτερη σημασία οι Γερμανοί καταναλωτές. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε αρκετούς ανταγωνιστές στο λεγόμενο Νότο όπως την Ιταλλία την Ισπανία και γιατί όχ την Τουρκία. Μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε επίσης ένα καλό σχέδιο μάρκετινγκ, γνώση των γερμανικών νόμων και ένα ποιότικό Aftre Sale Serivce. Αγορά με Αντικαταβολή: Νο 1 μέθοδο πληρωμής στη Γερμανία Αν είχαμε να επισημάνουμε ένα πρόβλημα με τη γερμανική αγορά, θα ήταν το θέμα της γλώσσας. Θα πρέπει οπωσδήποτε να μεταφράσετε τον ιστοχώρο σας. Οι Γερμανοί καταναλωτές δεν αγοράζουν πολύ, από ξένες ιστοσελίδες που δεν μπορούν να καταλάβουν. Μία καλή ιδέα θα ήτανε να ανοίξετε το κατάστημά σας στο ανάλογο .de domain extension, κατι βέβαια το οποίο απαιτεί διεύθυνση και τηλέφωνο στην Γερμανία. Έτσι τώρα έχετε τα κλειδιά στο χέρι, είστε έτοιμοι να ξεκλειδώσετε τη γερμανική αγορά! Καλή τύχη και καλές πωλήσεις! Μερικά επιπλέον στοιχοία για την Γερμανική Online Αγορά
|
Πλοηγηθείτε
CS-Cart Tips & Downloads
Μέλος Greca
Συνδεδεμένο Μέλος του
Ελληνικού Συνδέσμου
Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Αρθρα από το Blog
Στοχευμένα Newsletter
Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters
Η χρήση των Newsletter για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing.
Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των newsletters σε eshop είναι