GDPR και e-COMMERCE |
Το GDPR (EU General Data Protection-Regulation 2018) επηρεάζει εταιρείες όλων των μεγεθών. Από έναν εργαζόμενο εως 10.000 εργαζόμενους, εάν μια εταιρεία χειρίζεται δεδομένα σχετικά με τους Ευρωπαίους πολίτες. Τα περισσότερα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ πιο κοντά στον έναν υπάλληλο από ότι στους 10.000, οπότε είναι σημαντικό να καταλάβουμε πώς το GDPR κάνει διάκριση μεταξύ μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το GDPR δεν τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζει τεράστιες επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, ορισμένες απαιτήσεις διατήρησης αρχείων στο GDPR ισχύουν μόνο για εταιρείες με περισσότερους από 250 υπαλλήλους.
Όταν διαβάζετε κάπου: "Είναι σημαντικό να σχεδιάσετε την προσέγγισή σας για τη συμμόρφωση της εταιρείας με το GDPR τώρα και να ορίσετε Υπεύθυνο Προστασίας Δεοδμενων (DPO) στην οργάνωσή σας", μπορείτε να χαλαρώσετε. Εάν είστε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος, τότε οι "DPO" και ο "εταιρεία" είναι πιθανώς εσείς. Αν συμβαίνει αυτό, το GDPR είναι λίγο πιο απλό. Αλλά! Υπάρχουν ακόμα πολλές απαιτήσεις GDPR που ισχύουν για όλους, ανεξάρτητα από το μέγεθος. Άλλωστε, οι κανόνες που ισχύουν εφαρμόζονται σε όλα τα καταστήματα που πωλούν στους καταναλωτές στην Ευρώπη και η Ευρώπη αντιπροσωπεύει περίπου το 25% του παγκόσμιου ΑΕΠ. Το GDPR έχει 88 σελίδες και περισσότερες από 50.000 λέξεις και το γράψιμο είναι αρκετά βαρετό. Επομένως δικαίως δε το έχετε διαβασει μεχρι τώρα αν έχετε ακούσει γι' αυτό. Πολλά εχουν γραφτεί για το συγκεκριμένο θέμα και δε θα επεκταθώ σε νομικές και θεωρητικές αναλύσεις . Αυτό που γενικά λείπει ειδικά στο ελληνικό διαδύκτιο είναι οι πρακτικές συμβουλές . Πάμε λοιπόν να δούμε μια λίστα από πράγματα που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μέχρι τις 25 Μαϊου 2018:
Αν έχετε ή θα αποκτήσετε λύση σε όλα τα παραπάνω τότε είσαστε έτοιμοι για τις 25 Μαϊου 2018, και δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα. Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει μέχρι τότε να έχετε καλύψει όλα τα παραπάνω, τα οποία δεν αποτελούν μεγάλη πρόκληση, απαιτούν όμως οργάνωση, υλοποίηση από γνώστη και δοκιμή για την πιστοποίηση τους. Αν έχετε απορίες ή ερωτήσεις είμαστε στη διαθεσή σας φυσικά. |
Πλοηγηθείτε
CS-Cart Tips & Downloads
Μέλος Greca
Συνδεδεμένο Μέλος του
Ελληνικού Συνδέσμου
Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Αρθρα από το Blog
Στοχευμένα Newsletter
Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters
Η χρήση των Newsletter για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing.
Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των newsletters σε eshop είναι